Архівний відділ Таращанської райдержадміністрації Київської області |
|
Послуги Перелік послуг: 1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб. 2. Надання документів для користування у читальному залі. 4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі. 5. Виготовлення копій архівних документів. Перелік запитів, що виконуються архівом: 1. Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам. 2. Про підтвердження прав власності на нерухоме майно. 3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо). Характеристика основних видів запитів: Запити громадян до архівного відділу поділяються на: 1. Соціально-правові; 2. Тематичні. Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про: а). Про підтвердження трудового стажу в сільськогосподарських підприємствах Таращанського району; б). Про освіту та навчання в навчальних закладах району; в). Про підтвердження депутатського стажу; Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа. Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про: а). Виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в Таращанському районі; б). Надання копій рішень, розпоряджень та постанов виконавчих комітетів міської та сільських рад, райдержадміністрації, районної ради а також окремих управлінь та відділів Таращанського району; в). Зміни в адміністративно-територіальному устрої Таращанського району, перейменування населених пунктів. г). Створення, заснування навчальних закладів та інших організацій i підприємств. Запити тематичного характеру виконуються безкоштовно. Інформація про консультації, що надаються: Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівом протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено. Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки - виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново. Відомості про стаж роботи та зарплату, які зберігаються в документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний відділ. Тобто ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися в КУ Таращанської районної ради "Трудовий архів".
|