Архівний відділ

Таращанської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.

2. Надання документів для користування у читальному залі.

4. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.

5. Виготовлення копій архівних документів.



Перелік запитів, що виконуються архівом:

1. Про виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.

2. Про підтвердження прав власності на нерухоме майно.

3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення  підприємства, установи чи організації, положення про них, тощо).



Характеристика основних видів запитів:

Запити громадян до архівного відділу поділяються на:

1. Соціально-правові;

2. Тематичні.

Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:

а). Про підтвердження трудового стажу в сільськогосподарських підприємствах Таращанського району;

б). Про освіту та навчання в навчальних закладах району;

в). Про підтвердження депутатського стажу;

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа.

Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період про:

а). Виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в Таращанському районі;

б). Надання копій рішень, розпоряджень та постанов виконавчих комітетів міської та сільських рад, райдержадміністрації, районної ради а також окремих управлінь та відділів Таращанського району;

в). Зміни в адміністративно-територіальному устрої Таращанського району, перейменування населених пунктів.

г). Створення, заснування навчальних закладів та інших організацій i підприємств.

Запити тематичного характеру виконуються безкоштовно.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівом протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено.

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр., праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки - виконуються в першу чергу і, по можливості, терміново.

Відомості про стаж роботи та зарплату, які зберігаються в документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний відділ. Тобто ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися в КУ Таращанської районної ради "Трудовий архів".