Архівний відділ

Таращанської райдержадміністрації

Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2019 рік


Проведено ремонт документів з паперовою основою 25 арк.

Оправлено та підшито 25 од.зб.

Проведене повне картонування документів, прийнятих на постійне

       зберігання в кількості 314 справ  від  шести частин фондів.

 Проведено згідно плану на 2019 рік перевіряння наявності та стану

       документів в кількості 2458 од.зб.

  Проведена каталогізація  20 справ управлінської документації, фонду №111 “Таращанська міська рада” та внесено 1093 карток.

 Прийнято на державне зберігання 314 од.зб. від шести частин фондів.

 Схвалено описів ЕПК в кількості 431 од.зб. Це справи опису №1 (314 од.зб.), опису №2-ос справ з кадрових питань (особового складу) (78 од.зб.)  та опису №3 справ постійного зберігання (39 од.зб.)

Схвалено на ЕК архівного сектору Таращанської районної державної     адміністрації 78 од. зб. описів справ з кадрових питань (особового складу)-3 установи, 9- номенклатур справ, 6 інструкцій з діловодства, 5- положень про ЕК, 7-положень про архівний підрозділ.

 Виконано 240 запитів, з яких: надано 5 роз'яснення з рекоменда­цією звернути­ся за місцем знаходження документів, 205 тематичних запитів та 25 запити соціально-правові. На особистому прийомі розглянуто 240 звернень від громадян.

 Підготовлено 6 виставок. Зроблена 1 публікація у пресі.

 В читальному залі працювало 57 користувачів - всі громадяни України. Користувачам видано 324 справи.