Архівний відділ

Таращанської райдержадміністрації

Київської області

a

Звіт

Підсумки роботи архіву за 2016 рік


  Архівний сектор Таращанської райдержадміністрації виконуючи завдвння Плану розвитку архівної справи на 2016 рік досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності .

      1. Проведено повне картонування документів, прийнятих на постійне зберігання в кількості 623 справи від дванадцяти частин фондів.

      2. Проведено згідно плану на 2016 рік перевіряння наявності та стану документів в кількості 1646 од.зб.

      3. Проведена каталогізація п'ятнадцяти справ управлінської документації фонду №111 "Таращанська міська рада" за 2001-2002 роки.

     4. Прийнято на державне  зберігання 623 од.зб. від дванадцяти  частин фондів.

     5. Схвалено описів  ЕПК в кількості 875 од.зб.Це справи  опису №1 (623 од.зб.) та опису №3 справ постійного зберігання (252 од.зб.)

     6. Схвалено на ЕК архівного сектору Таращанської райдержадміністрації 157 од.зб. описів справ з кадрових питань (особового складу)-13 установ, 6- номенклатур справ, 5 інструкцій з діловодства,3-положення про ЕК, 2- положення про архівний підрозділ.

      7. Проведено 6 комплексних перевірянь установ.

      8. Виконано 155 запитів, з яких: надано 5 роз' яснень з рекомендацією звернутись за місцем надходження документів та 150 тематичних запитів. На особистому прийомі розглянуто 155 звернень від громадян.

      9. Підготовлено 2 виставки: до Дня незалежності України та до Дня пам'яті жертв голодоморів та зроблено публікацію у пресі-1.

     10. В читальному залі працювало 25 користувачів- всі громадяни України. Користувачам видано 100 справ.