Архівний відділ

Таращанської райдержадміністрації

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2017 рік


    Архівним сектором Таращанської райдержадміністрації відповідно до Плану розвитку архівної справи на 2017 рік заплановано:

 1. Провести ремонт документів з паперовою основою -25 аркушів.

 2. Оправити та підшити -25 од.зб.

 3. Закартонувати -100 од.зб.

 4. Провести перевіряння наявності документів 1070 од.зб.

 5. Провести каталогізацію - 100 карток на 10 од.зб.

 6. Прийняти на державне зберігання 100 од.зб. управлінської документації.

 7. Схвалити ЕПК описів на управлінську документацію 100 од.зб.

  8. Погодити ЕПК описів справ з особового складу -20од.зб.;номенклатур справ -8; інструкцій з діловодства -3; положень про служби діловодства -5; положень про архівні підрохділи -5.

 9. Провести 12 комплексних перевірянь підприємств , установ , організацій.

 10. Провести один огляд забезпечення збереженості документів НАФ та стану діловодства на підприємтсвах, в установах і організаціях.

11. Провести 2 семінари з підвищення кваліфікації.

12. Виконати 100 запитів від 100 громадян.

13. Підготувати 2 виставки та 1 публікацію у пресі.

 14. Видати 10 користувачам 50 справ в читальному залі