Архівний відділ

Таращанської райдержадміністрації

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2012 рік


№ з/п

Назва заходів

Термін
виконання

Виконавці

Відмітка
про
виконання

1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ

1.1.

Картонування документів – 280 справ

 

начальник архівного відділу

 

1.2.

Перевіряння наявності документів – 1686 справ

 

начальник архівного відділу

 

2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ

2.1

Каталогізація управлінської документації – 125 карток по 5справах

 

начальник архівного відділу

 

3. Формування НАФ та експертиза цінності документів.

3.1.

Приймання на державне зберігання Управлінської документації – 280 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

3.2.

Схвалення ЕПК описів справ на управлінську докуметацію – 280 од. зб.
погодження ЕПК описів справ з особового складу – 50 од.зб.

 

начальник архівного відділу

 

3.3.

Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 4 перевірки

 

начальник архівного відділу

 

4. Використання інформації документів НАФ

4.1.

Виконання запитів: тематичних – 160

 

начальник архівного відділу

 

4.2.

Організація роботи користувачів у читальному залі

 

 начальник архівного відділу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Планується поетапне впровадження сучасних комп'ютерних технологій в діяльність архівного відділу: робота над створенням сайту "Архіви Таращі", введення в комп'ютер даних з існуючих описів на папері, внесення змін та доповнень, нових даних, забезпечення функціонування.

 

Начальник архівного відділу                                                               Л.Г.Степченко