Архівний відділ Таращанської райдержадміністрації Київської області |
![]() |
Звіт Підсумки роботи архіву за 2019 рік Проведено ремонт документів з паперовою основою 25 арк. Оправлено та підшито 25 од.зб. Проведене повне картонування документів, прийнятих на постійне зберігання в кількості 314 справ від шести частин фондів. Проведено згідно плану на 2019 рік перевіряння наявності та стану документів в кількості 2458 од.зб. Проведена каталогізація 20 справ управлінської документації, фонду №111 “Таращанська міська рада” та внесено 1093 карток. Прийнято на державне зберігання 314 од.зб. від шести частин фондів. Схвалено описів ЕПК в кількості 431 од.зб. Це справи опису №1 (314 од.зб.), опису №2-ос справ з кадрових питань (особового складу) (78 од.зб.) та опису №3 справ постійного зберігання (39 од.зб.) Схвалено на ЕК архівного сектору Таращанської районної державної адміністрації 78 од. зб. описів справ з кадрових питань (особового складу)-3 установи, 9- номенклатур справ, 6 інструкцій з діловодства, 5- положень про ЕК, 7-положень про архівний підрозділ. Виконано 240 запитів, з яких: надано 5 роз'яснення з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів, 205 тематичних запитів та 25 запити соціально-правові. На особистому прийомі розглянуто 240 звернень від громадян. Підготовлено 6 виставок. Зроблена 1 публікація у пресі. В читальному залі працювало 57 користувачів - всі громадяни України. Користувачам видано 324 справи.
|