Архівний відділ Таращанської райдержадміністрації Київської області |
![]() |
Звіт Підсумки роботи архіву за 2016 рік Архівний сектор Таращанської райдержадміністрації виконуючи завдвння Плану розвитку архівної справи на 2016 рік досягнув позитивних результатів з основних напрямків своєї діяльності . 1. Проведено повне картонування документів, прийнятих на постійне зберігання в кількості 623 справи від дванадцяти частин фондів. 2. Проведено згідно плану на 2016 рік перевіряння наявності та стану документів в кількості 1646 од.зб. 3. Проведена каталогізація п'ятнадцяти справ управлінської документації фонду №111 "Таращанська міська рада" за 2001-2002 роки. 4. Прийнято на державне зберігання 623 од.зб. від дванадцяти частин фондів. 5. Схвалено описів ЕПК в кількості 875 од.зб.Це справи опису №1 (623 од.зб.) та опису №3 справ постійного зберігання (252 од.зб.) 6. Схвалено на ЕК архівного сектору Таращанської райдержадміністрації 157 од.зб. описів справ з кадрових питань (особового складу)-13 установ, 6- номенклатур справ, 5 інструкцій з діловодства,3-положення про ЕК, 2- положення про архівний підрозділ. 7. Проведено 6 комплексних перевірянь установ. 8. Виконано 155 запитів, з яких: надано 5 роз' яснень з рекомендацією звернутись за місцем надходження документів та 150 тематичних запитів. На особистому прийомі розглянуто 155 звернень від громадян. 9. Підготовлено 2 виставки: до Дня незалежності України та до Дня пам'яті жертв голодоморів та зроблено публікацію у пресі-1. 10. В читальному залі працювало 25 користувачів- всі громадяни України. Користувачам видано 100 справ. |